Etiket: 

1 yazı görüntüleniyor (toplam 1)
  • Yazar
    Yazılar
  • #38848
    brandendelvalle
    Katılımcı

    با استفاده از ۴ مرحله زیر تقویم محتوایی خود را ایجاد کنید.

    همچنین به جای تصاویر استوک از آیکون‌ها و نمادها استفاده کنید تا جلوی برداشت‌های کلیشه‌ای، جنسیتی و نژادی را بگیرید.

    آموزش تولید محتوا در اینستاگرام با ۲۳ ایده جذاب ۲۸ اردیبهشت, ۱۳۹۹

    او فهمیده بود اگر محتوای مفید و کاربردی برای مخاطبانش تولید کند، مخاطبان نیز بیشتر با آن کسب و کار ارتباط برقرار کرده و تبدیل به مشتری می‌شوند. در ادامه تصویر دو صفحه از روزنامه جان دیر را می‌بینید:

    آنها لینک ارتباط با خدمات خودشان را درون محتوا قرار داده و در مورد مشتریانی که به تجربیات مثبتی رسیده اند، صحبت می‌کنند.

    معیارهای تولید لید: هدف نهایی هر کسب‌وکاری تولید لید از هر محتوایی است.

    در ادامه به معرفی کتاب‌های مفید و کاربردی با موضوع بازاریابی محتوایی می‌پردازیم.

    اگر می‌خواهید محتوای پیچیده را به سادگی توضیح دهید تا همه مخاطبان متوجه شوند، پس اینفوگرافیک مناسب است.

    مطالب وبلاگ، پادکست، مقالات آموزشی، ویدیو، محتوای سرگرم کننده، وبینار، ارائه دانلود نرم‌افزار، ارائه دوره تست رایگان ۳۰ روزه و کتاب الکترونیک نمونه‌هایی از بازاریابی محتوا هستند.

    محتوا را تولید کرده و منتشر کنید تا مخاطبان از آن استفاده کرده و احتمالاً به مشتری واقعی تبدیل شوند. از تقویم شبکه اجتماعی یا تقویم سردبیری برای تولید و انتشار مستمر محتوا استفاده کنید.

    میزان به اشتراک‌گذاری، دانلود و مشاهده نشان‌دهنده میزان جلب توجه محتوا است.

    می‌توان «کاپریلا» را به عنوان یکی از پلتفرم‌های برتر برای تبلیغات آنلاین هدفمند معرفی کرد. کاپریلا با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، بهترین و مرتبط‌ترین تبلیغات هدفمند کلیدواژه‌ای را با توجه به کمپین‌های فعال کسب و کار به کاربران نمایش می‌دهد. این پلتفرم با شبکه‌ای گسترده از ناشران برای انتشار تبلیغات کلیکی و اجاره‌ای همکاری می‌کند. با توجه به این‌که شبکه کاپریلا بیشتر متمرکز بر وب‌سایت‌های بزرگ دانشجویی، آموزشی و عمومی کشور بوده و قشر جوان و دانشجوی کشور، بهره‌گیری مناسبی از اینترنت دارند، با استفاده از تبلیغات هدفمند کلیدواژه‌ای می‌توان تمرکز را روی این قشر معطوف کرد و در صورت انتشار تبلیغات هدفمند در شبکه نسبتاً بزرگ ناشران همکار کاپریلا، امکان هدف‌گذاری شبکه متمرکزی از دانشجویان و کاربران جوان علاقه‌مند به اینترنت برای کسب و کارها فراهم می‌شود.

    برای مثال اشتراک ۳۰ روزه رایگان یا نظرات و داستان مشتریان از این نوع محتوا است.

    افراد نیز به بسترهایی مثل یوتیوب و اینستاگرام به شدت به ویدئو علاقه‌مند هستند.

    In the event you loved this article and you would want to receive more details about مشاور سئو kindly visit our own site.

1 yazı görüntüleniyor (toplam 1)

Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız. Login here