4 yazı görüntüleniyor - 1 ile 4 arası (toplam 4)
  • Yazar
    Yazılar
  • #84139
    myrtisjunker271
    Katılımcı

    فصل ششم و هفتم بازاریابی و استراتژی محتوا را بیان می‌کند و دو فصل آخر موفقیت و برنامه‌ریزی در بازاریابی محتوا را آموزش می‌دهند.

    آیا شما هم فرق بین کپی رایتر و کارشناس تولید محتوا را نمی‌دانید؟

    برای متمایز شدن، ابتدا تمام پیام‌های برند خود را یادداشت کنید. سپس سه رقیب مهم خود را انتخاب کنید و آن‌چه را که آن‌ها استفاده می‌کنند، از میان پیام‌های برند خود خط بزنید. چیزی که باقی می‌ماند مجموعه‌ای کاملا منحصربفرد است که شما را متمایز می‌کند.

    طبق توضیحاتی که تا اینجا دادیم شاید برایتان سوال پیش بیاید که مگر بازاریابی محتوا همان تبلیغات نیست؟ خب حالا بگذارید این سوال را بپرسم فرض کنید یک فروشگاه یا یک یک شرکت در شبکه‌های اجتماعی یک عکس و متن را برای مخاطبان خود در صفحات مختلف به اشتراک بگذارد.

    بازاریابی محتوایی هزینه کمتری دارد ولی تاثیر آن در دراز مدت دیده می‌شود. در حالی که هزینه‌های تبلیغات بالاست.

    پس تولید و آپدیت محتوا در کسب رتبه بهتر برای سایت بسیار مفید است.

    انتشار ویدیو در اینستاگرام و فیس‌بوک خوب است اما برای جذب حداکثر مخاطب باید از یوتیوب استفاده کنید. بعد از گوگل، یوتیوب محبوب‌ترین وب‌سایت است و مهم‌تر از آن این‌که سال‌ها پس از آپلود ویدیو احتمال دیده شدن آن‌ها وجود دارد.

    در تصویر زیر محتوای پیشنهادی برای هر مرحله از قیف فروش را مشاهده می‌کنید که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم.

    فیلم آموزش طراحی استراتژی بازاریابی محتوایی و تکنیک های آن برای دیجیتال مارکتینگ در فرادرس کلیک کنید

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    باید مخاطبان خود را درک کنید و نحوه و مسیر تفکر، یافتن پاسخ و راه‌حل آن‌ها را بشناسید. به وسیله این تحقیقات استراتژی بازاریابی محتوا را تعیین کنید. این استراتژی مراحل مختلف سفر خریدار را ترسیم می‌کند. اولین قدم ایجاد نقشه سفر مشتری و قیف فروش و بازاریابی است.

    برای شناخت مخاطبان به مراحل قیف فروش و بازاریابی دقت کنید و نیازها، انتظارات و سوالات افراد در این مراحل را شناسایی کنید. تلاش کنید تا با محتوای خود به این سوالات و نیازها پاسخ دهید.

    معیار فروش: محتوایی که منجر به فروش شود در این معیار به حساب می‌آید.

    بسیاری از کسب‌وکارها از تولید محتوای شخصی شده مربوط به هر مرحله از چرخه خرید عاجزند. پیام شخصی‌سازی شده فقط به این معنی نیست که باید افراد را بر اساس ویژگی‌های جمعیتی هدف‌گیری کرد، بلکه به معنای تولید محتوای فعالانه و مناسب برای هر مرحله از سفر مشتری است.

    If you beloved this article and you simply would like to get more info relating to مشاور سئو generously visit our own internet site.

    #85454
    Charlestoowl
    Katılımcı

    Wide variety of designs and styles home365.net. An environmentally friendly material that does not produce toxic emissions and does not contain formaldehyde, unlike plastic analogues.

    #111677
    Glennnop
    Katılımcı

    Regulated United Europe has over 8 years of experience and has over 200 trustworthy partnerships with reliable banks all over Europe. We highly value partnership and long-term business cooperation, and try to expand our partner network every year. We always move forward and are finding new partnership options within the most progressive and safe EMIs and banks in the European region. Our partners have a high level of professionalism and timely fulfil their obligations.

    #112461
    claimsildenafil
    Katılımcı

    It’s a smart choice to buy sildenafil from this pharmacy
    I suggest you order sildenafil from this highly rated site

4 yazı görüntüleniyor - 1 ile 4 arası (toplam 4)

Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız. Login here